Tuesday 4 June 2013

Maya Karin Akui Ada Kekasih Baru

Gossip terbaru mengenai Maya Karin adalah mengenai kekasih baru beliau. Maya Karin ketika ditemui pihak media telah mengaku sedang mengenali hati budi seorang lelaki, namun menjelaskan hubungan itu masih pada peringkat awal.


gambar maya karin, maya karin, maya karin dan kekasih baru, gambar maya dan kekasih baru, siapa kekasih baru maya, maya karin ada kekasih baru

Menurut laman blog Kezoom, sudah tiba masanya untuk dia membuka hati bagi lelaki baru setelah kegagalan rumah tangganya bersama  jejaka Inggeris iaitu Muhammad Ali atau nama sebenarnya Steven David Shorthose pada tahun 2010.

"Ya, saya sedang mengenali hati budi seseorang yang saya sudah kenal lama tetapi hubungan ini masih pada peringkat awal.


gambar maya karin, maya karin, maya karin dan kekasih baru, gambar maya dan kekasih baru, siapa kekasih baru maya, maya karin ada kekasih baru

"Sudah tiba masanya saya membuka hati namun biarlah hubungan ini berkembang secara perlahan-lahan," katanya ketika ditemui pada majlis pelancaran ‘single’ terbaharunya bersama syarikat rakaman Warner Music Malaysia di Hotel Palace of The Golden Horses di sini pada Isnin.

Maya enggan mendedahkan identiti dan butiran lanjut mengenai kekasih barunya kerana masih belum bersedia berbuat demikian.

Walaubagaimanapun Maya akui kekasih barunya itu turut terlibat dalam industri hiburan.

Sumber 

0 comments:

My Paradise68 Archive

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More