Thursday 20 June 2013

Demi Cinta Gadis Ini Rela Wajahnya Di TATO


Usia muda memang sangat terdedah dengan penipuan cinta dan keputusan sesaat yang boleh jadi penyesalan seumur hidup. Gadis 18 tahun ini contohnya,kerana mabuk cinta, ia rela wajahnya dipenuhi tatu bertuliskan nama kekasih yang baru di kenalinya.
Lesya dari Saransk, Russia jatuh hati pada seniman tato bernama Rouslan Toumaniantz. Cinta yang begitu kuat kepada seniman tato, membuat dirinya rela ditato di wajahnya dengan huruf Gothic Script besar bertuliskan nama Rouslan, seperti dipetik dari The Sun.

Walaupun baru sahaja saling dikenali kurang dari 24 jam, Rouslan berjaya mencuri hatinya dan membuat ia melakukan keputusan besar itu pada wajah cantiknya. Mereka bertemu secara dalam talian melalui Facebook dan jatuh cinta tidak lama selepas bertemu.

"Semua untuk Rouslan," ia menuliskan di akaun Facebooknya. Ia juga menganggap pekara ini adalah simbol dari kestiaan yang utuh dan inginkan kekasihnya mentato sekujur tubuhnya, tambah mahasiswi jurusan seni tersebut.

Kini, mereka berdua telah bertunang walaupun Rouslan mempunyai sejarah yang kelam yakni mentato wajah bekas kekasihnya dan kemudian dituntut ke mahkamah. Namun dirinya merasa tidak bersalah kerana itu memang kemahuan bekas kekasihnya yang bernama Kimberley.sumber


0 comments:

My Paradise68 Archive

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More