Saturday 22 June 2013

APA HAL MAMAT NIE SAMPAI NAK HISAP K#TE PULAK

18SX APA HAL MAMAT NIE SAMPAI NAK HISAP K#TE PULAK @PDRMsia


Apa dah jadi dengan mamat nie memalukan Melayu saja. Macam-macam karenah anak remaja zaman sekarang hingga perbuatan mereka kekadang tak masuk akal. Kerana bola punya pasal mamat sengal nie sampai menjatuhkan maruah dirinya sendiri.

Generasi muda yang antikerajaan dengan berani menggugat ketenteraman negara dan parti pembangkang juga merestui 'perjuangan' sesat ini. Kenapa bangsa lain sudah berani naik 'tocang'? Ini semuanya kerana perpecahan bangsa Melayu itu sendiri.

Malangnya negara yang aman ini telah diganggu-gugat oleh pengkhianat negara yang jiwanya kotor dan nafsunya besar untuk mencapai impian menakluk Putrajaya sedangkan hakikatnya perjuangan telah tamat.

Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU-13) telah berlalu lebih daripada sebulan dan mandat telah diberi kepada Barisan Nasional (BN) sebagai parti yang memerintah. Jadi apa yang hendak disalak lagi?

MKP meminta kerajaan agar tidak lagi bertolak ansur dengan kerenah 'pengacau jalanan' dan juga 'pengganas' alaf siber. Jika dibiarkan nanti akan menjadi punca pergaduhan kaum.

Kita orang Melayu dan beragama Islam wajib bersatu dan jangan lemparkan maruah kita ke lembah kehinaan.

Terbaca MKP dalam satu hadis nabi: "Orang-orang yang beramal soleh dan baik akhlaknya, jika Allah SWT hendak menaikkan darjatnya, maka darjatnya lebih tinggi dari darjat malaikat. Tetapi, sekiranya Allah SWT hendak menghinakan hamba-Nya, maka darjatnya lebih rendah daripada binatang." Jadi anda nilailah sendiri.

0 comments:

My Paradise68 Archive

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More