Friday 24 May 2013

Koleksi Gambar Seni Lukis Pada Daun


Aku kalau bab-bab seni ni memang failed habis..Pernah sekali time Form 2 aku kena ambik 
exam ulangan sebab pendidikan seni aku fail, dapat gred F dalam tulisan merah beb..Aku 
pun pelik, apa jadah wujud subjek pendidikan seni ni sebab aku bukan minat pun seni-seni 
ni dan cita-cita aku pun tak ada kaitan dengan seni..Hanya orang yang ada skill ja boleh 
macam-macam dengan seni ni..Itu first impression aku la bab seni, time tu bukan cukup 
akal lagi, baru Form 2 la kata kan (malas nak mampus sebenarnya)..hehehehe

So, aku pun terjumpa la satu enrti pasal diorang lukis-lukis atas daun ni..Nampak macam 
menarik ja diorang buat, tapi bukan calang-calang orang yang boleh buat..Hanya diorang 
yang ada skill, pengetahuan dan tahap kesabaran yang tinggi ja yang create seni macam ni..

Seni lukis daun ni ada 3 kategori kalau korang nak tahu:

1. Lukis secara langsung atas daun.
2. Letak perhiasan extra atas daun macam manik or glitter untuk wujudkan suasana.
3. Mengukir sebahagian daun untuk mencipta suasana.

Korang layan je la gambar kat bawah ni..hehehehe
 
sumber: http://drysheet.blogspot.com/
 













0 comments:

My Paradise68 Archive

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More