Sunday 18 August 2013

TERKINI! SHAMSUL ISKANDAR, KETUA AMK TERMAKAN UMPAN ISU ANAK NAZRI AZIZ !!



Kepimpinan pembangkang akhirnya tidak dapat menahan keghairahan mereka untuk turut serta mencuit isu anak Nazri Aziz. 

Tanpa mereka sedari, salah satu daripada sebab bloggers pro-UMNO menimbulkan isu ini adalah untuk mengumpan pihak pembangkang supaya bersuara dan seterusnya mengesahkan sikap hipokrit mereka tentang nepotisme.

And true enough, tidak ada pemimpin pembangkang yang berani bersuara tentang isu ini kecuali baru-baru ini.

Yang termakan umpan ialah Shamsul Iskandar, Ketua AMK dan kenyataan beliau telah disiarkan di dalam Keadilan Daily. Lihat printscreen di bawah :



Seronoknya Shamsul Iskandar mengkritik dan membidas tetapi inilah sikap pemimpin pembangkang yang bukan sahaja hipokrit tetapi 'buta mata dan hati' bak kata kuman di seberang laut nampak, gajah di depan tak nampak.

Dasar nepotisme dan kronisme sangat jelas dipraktikkan di dalam harikiki decision makerkepimpinan pakatan pembangkang. 


Malah, kenyataan Ketua AMK yang mendakwa Nazri Aziz melantik anaknya sebagai 'pegawai khas dalam kementerian' merupakan satu tuduhan yang sangat memalukan. Realitinya, anak Nazri Aziz hanya pembantu khas Menteri itu di kawasan parlimen beliau sahaja iaitu di Padang Rengas.

Dan sekurang-kurangnya konflik yang timbul dek nama dan jawatan anak Nazri Aziz dalam direktori Kementerian sudah diselesaikan. BACA SINI

Tapi beranikah Shamsul Iskandar bersuara membersihkan nepotisme dalam pakatan pembangkang atau beliau hanya sekadar Ketua AMK yang takut menegur dan jadi tukang angguk membiarkan nepotisme dan kronisme bermaharajalela dalam parti beliau sendiri?

Jika tidak berani, lebih baik Shamsul Iskandar tutup mulut sahaja. Bukan apa, MiM yakin rakyat akan gelakkan beliau bercakap tak serupa bikin. 

Dan Shamsul tak mahu komen tentang pendedahan yang memalukan pakatan pembangkang ini? BACA SINI

0 comments:

My Paradise68 Archive

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More